Op het Theo Dobbepad in Rotterdam-Hoogvliet zijn in de nacht van zondag op maandag meerdere mensen lichtgewond geraakt. Tijdens het frituren sloeg de vlam in de pan.

Eén van de bewoners was in slaap gevallen en schrok wakker van de brandlucht. De man heeft snel de brand geblust, maar raakte hierbij wel gewond aan zijn handen en is overgebracht naar het ziekenhuis. Een vrouw en hun zeven kinderen hebben rook ingeademd en zijn hier ter plaatse voor behandeld.

Print Friendly, PDF & Email

Laat een reactie achter